×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
بسته حمایتی سایپا برای رونق بازار

به گزارش نویسانیوز؛ قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش ضمن اعلام این خبر، افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی داخلی، تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گروه خودروسازی سایپا در ماه‌های اخیر دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده که کاهش معوقات با هدف به روز شدن تحویل خودرو به مشتریان و استقرار نظام جامع برنامه‌ریزی هوشمندانه در فروش از جمله مهم‌ترین آنها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: در زمینه تولید و توسعه محصول نیز خروج پراید از خط تولید، عرضه مدل هایی جدید از محصولات جاری و طراحی و تولید خودروهایی جدید از شاخص‌ترین اقدامات سایپا در دو سال گذشته است.

مجید باقری افزود: تلاش برای تثبیت و ارتقا سطح خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از اهدافی بود که محقق شده و این مهم، میسر نمی‌شد جز با همراهی و همکاری شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور.

باقری ادامه داد: به دلیل بحران تولید اواخر سال ۹۷ که تعادل عرضه و تقاضا در دو سال گذشته را بر هم زده، در برنامه فروش کل نمایندگی‌های اختلال جدی ایجاد شد اما با یک نگاه ملی و متعهدانه، این عزیزان به ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش پرداختند و از این جهت نیز شایسته قدردانی هستند.

وی اظهار کرد: در مراسمی که امروز برگزار می‌شود، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان نمایندگی‌های مجاز سایپا، بسته حمایتی جدیدی برای شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش رونمائی و تشریح خواهد شد تا گامی در جهت رونق کسب و کار این همکاران عزیز گروه خودروسازی سایپا برداشته شود.

باقری با بیان اینکه محورهای اصلی بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی‌های گروه سایپا در پنج هفته آینده در پنج منطقه کشوری به صورت مویرگی برای تمامی نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور تشریح خواهد شد، افزود: تمامی فعالان شبکه فروش و خدمات پس از فروش، شرکای استراتژیک گروه سایپا به شمار می‌آیند و پیشکسوتانی که امروز به نمایندگی از آنها مورد تجلیل قرار می‌گیرند، عزیزانی هستند که بالغ بر سه دهه با سایپا همکاری داشته‌اند.

منبع: گسترش نیوز

انتهای پیام

false
true
false
true
true
true
ارزان شدن خودرو در صورت عملی شدن وعده جدید

به گزارش نویسانیوز؛ درادامه نعمت‌الله کاشانی، نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران به‌بیان نظرات خود می‌پردازد.

درحال‌حاضر قیمت‌گذاری خودرو به‌چه‌شکل است؟

براساس تصمیمات اخیر کمیته خودرو مقرر شده زمان نهایی شدن عرضه خودرو در بورس کالا، سازمان حمایت جایگزین شورای‌رقابت در قیمت‌گذاری خودرو شود. اما با این حال نوسانات ارزی چندروز اخیر و ثبت رکوردهای جدید قیمت دلار نشان داد که واگذاری تعیین قیمت به‌هر نهادی درصورت عدم‌تامین به‌موقع خودرو نمی‌تواند تاثیر مثبتی بر بازار داشته باشد.

رونق بازار خودرو در هفته‌ گذشته چه‌میزان بوده است؟

هیچ تحلیلی از بازارو قیمت خودرو وجود ندارد و هم‌اکنون هیچ‌خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی‌شود و تنها قیمت‌ها به‌بالاترین سطح خود رسیده و رکوردهای جدیدی به‌ثبت می‌رساند. با تحقق وعده رئیس‌ کل بانک‌مرکزی مبنی‌بر تزریق روزانه ۵۰ میلیون‌دلار به‌بازار ارز و شکستن قیمت‌ها در بازار ارز می‌توان شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو نیز بود و تنها امید فعالان این حوزه هم‌اکنون به‌این موضوع است. توقف معاملات در بازار خودرو نشان می‌دهد این افزایش قیمت‌ها تنها جو روانی است که بر بازار حاکم شده و می‌تواند تنها یک حباب باشد.

نرخ‌های اعلامی فروشندگان در بازار تا چه‌میزان با واقعیت ارزش خودرو مطابقت دارد؟

با وجود خبر تزریق ارز به‌بازار شاهد بی‌تاثیری این موضوع در بازار خودرو بوده‌ایم و بازار خودرو همچنان قفل بوده و هیچ خرید و فروشی در آن انجام نمی‌شود. نوسانات ارزی در کنار کمبودهایی که در بازار وجود دارد، سبب ایجاد جو روانی در بازار شده و قیمت‌ها را به‌شکل چشمگیری افزایش داده؛ هرچند که این قیمت‌ها واقعی نبوده و حبابی بیش نیست. توصیه می‌شود خریداران خودرو فعلا خرید خود را به‌تعویق بیندازند و خرید نکنند؛ چرا که امکان بازگشت قیمت‌ها وجود دارد و فروشندگان خودرو نیز امیدوار به‌کاهش دوباره قیمت‌ها در بازار هستند.

منبع: گسترش نیوز

انتهای پیام

false
true
false
true
true
true
هشدار رئیس شورای رقابت از ورود خودرو به بورس

به گزارش نویسانیوز؛ رضا شیوا در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد ضمن اشاره به اینکه بازار خودرو در کشور یک بازار انحصاری است، افزود: یکی از وظایف شورای رقابت اینکه بر بازارهای انحصاری نظارت داشته باشد تا انحصارگر نتواند به قیمت انحصاری به مصرف کننده کالا بفروشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شورای رقابت با قیمت دستوری مخالف است، اظهار داشت: اگر بازار آزاد و رقابتی باشد به هیچ وجه این شورا در بازار مداخله نمی کند چون مکانیزم عرضه و تقاضا قیمت ها را تنظیم خواهد کرد.

رئیس شورای رقابت گفت: وظیفه شورای رقابت در مورد کالاهای انحصاری تدوین دستورالعمل قیمت منصفانه با در نظر گرفتن تمام شرایط تولید برای مصرف کننده است.

وی افزود: ورود خودرو به بورس با وجود محدودیت عرضه نه تنها نمی‌تواند مشکل این بازار را حل کند بلکه ممکن است با توجه به حجم گسترده تقاضا، قیمت های بالاتری در بورس کشف شود.

شیوا بیان داشت: شورای رقابت موظف است با ورود به بازار انحصاری در قیمت گذاری مداخله کند تا قیمت کالا برای مصرف کننده منصفانه باشد.

وی ادامه داد: بازار خودرو در حال حاضر با ممنوعیت واردات کاملا انحصاری است و در این شرایط باید شورای رقابت برای قیمت گذاری منصفانه وارد عمل شده تا شرایط بازار براساس منافع تولید کننده و مصرف کننده ساماندهی شود.

رئیس شورای رقابت ضمن اشاره به اینکه طرح عرضه خودرو در بورس کالا دارای ابهامات و بحث های زیادی است، گفت: بورس محلی برای عرضه کالاهای غیر انحصاری است از اینرو مشمول خودرو نمی شود.

وی افزود: کشف قیمت خودرو در بورس با توجه به عرضه محدود به قیمت حاشیه بازار نزدیک می‌شود در این حالت به هیچ عنوان به نفع مصرف کننده واقعی نیست.

شیوا با بیان اینکه در حال حاضر عرضه خودرو به مراتب پائین تر از تقاضاست، اظهارداشت: کالاهای که در بورس مورد معامله قرار می گیرد میزان عرضه و تقاضایشان با هم برابری می کند.

وی به رادیو اقتصاد یادآورشد: شورای رقابت در رابطه با کالاهای انحصاری وظیفه دارد قیمت ها را منصفانه اعلام تا به دست مصرف کننده واقعی برسد اما زمانی که قیمت خودرو در بورس کشف شود با قیمت منصفانه فاصله زیادی خواهد داشت.

منبع: اقتصادنیوز

انتهای پیام

false
true
false
true
true
true
وعده ای شیرین درباره قیمت خودرو

به گزارش نویسانیوز؛ آن طور که سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرده، با اجرایی شدن برنامه مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و این کمیسیون، بین دو تا سه هفته آینده خبرهای خوبی در حوزه خودرو منتشر خواهد شد.

حجت اله فیروزی تاکید کرده که عده‌ای به قصد سرمایه‌گذاری و سود کردن، خودرو خریده‌اند و کنار گذاشته‌اند، اما مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امید می‌رود شاهد فروکش‌کردن قیمت‌ها در این بازار تا سه هفته آینده باشیم. هرچند این نماینده مجلس عنوان نکرده که دقیقا با چه راهکارهایی قرار است قیمت خودرو ظرف سه هفته فروکش کند، با این حال به نظر می‌رسد وی و البته برخی دیگر از نمایندگان دل به طرح تحول صنعت و بازار خودرو بسته‌اند. در طرح موردنظر برنامه‌هایی برای تغییر روش‌های قیمت‌گذاری و همچنین عرضه خودرو در نظر گرفته شده است، از جمله عرضه خودرو در بورس کالا. این در شرایطی است که طرح موردنظر هنوز به صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز نرفته و فعلا در مورد آن رای‌گیری صورت نگرفته است. به فرض آنکه این طرح طی روزهای آتی تصویب شود، باید منتظر عبور آن از فیلتر شورای نگهبان ماند که آن خود احتمالا پروسه‌ای طولانی خواهد بود. نکته دیگر اینجاست که حتی با وجود تایید شورای نگهبان و قانون شدن طرح تحول صنعت و بازار خودرو، بسیار بعید است اثرگذاری آن به این زودی‌ها (سه هفته‌ای که سخنگوی کمیسیون صنایع وعده داده)، خود را نشان دهد.

منبع: گسترش نیوز

انتهای پیام

false
true
false
true
true
true
عامل پنهان افزایش قیمت خودرو

به گزارش نویسانیوز؛ محمدرضا نجفی منش اظهار کرد: پیشتر برای تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع از سامانه مچینگ استفاده می شد و براساس آن، نیازهای هر واحد صنعتی با تائید سامانه بهین یاب و با استفاده از گشایش اعتباری نظام بانکی تامین می شد اما در شرایط فعلی این امکان وجود ندارد.

نجفی منش گفت: در شرایط فعلی قطعه ساز باید برای تامین مواد اولیه مورد نیاز خود در رقابت قیمتی بورس کالا شرکت کند و در صورتی که برنده شد، کل مبلغ خرید مواد را به صورت نقدی واریز کند و سه ماه بعد مواد اولیه را دریافت کند.

وی افزود: از طرف دیگر، مبلغ محصولات تولیدی قطعه سازان نیز با تاخیر چندماهه از سوی خودروسازان پرداخت می شود، بنابراین قطعه ساز باید امروز پول مواد اولیه بدهد و پول محصولی که با آن تولید کرده را بیشتر از هفت-هشت ماه دیگر دریافت کند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی با بیان اینکه با توجه به تحریم های خارجی و تنگناهای اقتصادی داخلی، شرایط فعلی برای قطعه سازان بسیار سخت و غیرقابل مدیریت است، ادامه داد: خواسته مشخص ما این است که وزارت صنعت، معدن و تجارت زمینه تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت قطعه سازی را فراهم آورد و امیدواریم با حضور آقای رزم حسینی، به زودی شاهد رفع این مشکل بزرگ صنعت خودرو و قطعه سازی باشیم.

نجفی منش افزود: مشکل دیگری که صنعتگران کشور را به شدت تحت فشار قرار داده، قانونی است که در سال ۹۰ در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و براساس آن قیمت پایه کالاهایی که در بورس عرضه می شوند، ۹۵درصد فوب خلیج فارس محاسبه می شود.

وی ادامه داد: افزایش لجام گسیخته بهای ارز باعث شده تا مواد اولیه صنایع قطعه سازی که به دلار محاسبه می شود، به شکل سرسام آوری افزایش پیدا کند. از سوی دیگر عدم تناسب عرضه و تقاضا و رقابت قیمتی باعث می شود گاهی مواد اولیه تا ۷۰درصد بالاتر از قیمت پایه در اختیار صنعتگر قرار بگیرد.

نجفی منش گفت: وقتی قیمت مواد اولیه صنعت قطعه و خودروسازی به عنوان ورودی قیمت تمام شده خودرو افزایش پیدا کند، طبیعی است که محصول نهائی هم شاهد افزایش قیمت باشیم و این همان چیزی است که از دید مردم پنهان مانده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی تشریح کرد: مردم مشتری مستقیم فولاد و آلومینیوم و مس و … نیستند، بنابراین افزایش چند برابری این قیمت ها برای آنها ملموس نیست، اما وقتی تاثیر چند برابر شدن قیمت این مواد، روی قیمت خودرو را مشاهده می کنند، قطعه سازان و خودروسازان را متهم به گران فروشی کرده و به باد انتقاد می گیرند.

منبع: گسترش نیوز

انتهای پیام

 

false
true
false
true
true
true
فاصله چشمگیر قیمت خودرو از کارخانه تا بازار

به گزارش نویسا نیوز، فعالان بازار خودرو، عواملی همچون افزایش نرخ ارز، عدم تولید برخی خودروها و یا عرضه مناسب از سوی خودروسازان را دلیل افزایش شدید قیمت‌ها در بازار خودرو می‌دانند.

در این میان، افزایش قیمت‌ها باعث شده که شکاف قیمتی میان کارخانه و بازار زیاد شود؛ اگرچه در سال جاری خودروسازان اقدام به افزایش قیمت هم کرده‌اند.

گزارش میدانی خبرگزاری خبرآنلاین نشان می‌دهد که در حال حاضر پژو۴۰۵ بنزینی در بازار ۱۸۱ میلیون تومان است؛ این در حالی است که این خودرو در کارخانه ۹۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین پژوپارس سال در بازار ۱۸۷ میلیون تومان قیمت دارد، اما کارخانه قیمت آن را ۱۰۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرده است.

قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در بازار ۱۹۵ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۲۴۷ میلیون تومان، سمند ال‌ایکس ۱۷۳ میلیون تومان، سمند سورن ۲۱۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷I دستی ۲۷۵ میلیون تومان است. این در حالی است که پژو۲۰۶ تیپ۲ در کارخانه ۹۰ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ حدود ۱۰۳ میلیون و ۴۰۴ هزار تومان، سمند ال‌ایکس ۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سمند سورن ۱۰۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷I دستی ۱۰۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

در میان محصولات سایپا، در بازار خودرو پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۱۳ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۹۷ میلیون تومان و پراید ۱۳۲ با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. تیبا ایکس۲۳۱ نیز در بازار ۱۱۹ میلیون تومان، تیبا۲ حدود ۱۳۵ میلیون تومان، ساینا ۱۳۹ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای ۱۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای تیبا ایکس۲۳۱ حدود ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا۲ حدود ۷۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ساینا ۷۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و کوییک دنده‌ای ۹۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

منبع: اقتصاد نیوز

false
true
false
true
true
true
آیا روسیه بازار خودروی ایران را تکان می‌دهد؟

به گزارش نویسا نیوز، اخیرا اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن در حوزه خودرو است و صبحت هایی در خصوص همکاری‌های جدید می‌شود. یکی از کشورهایی که همچنان به صورت کم و بیش با ایران در زمینه خودرو همکاری دارد چین است هرچند که پس از تحریم‌های امریکا بسیاری از شرکت‌ها ایران را ترک کردند. اما با این وجود برخی از برندهای چینی با ایران هنوز کار می‌کنند.

آنطور که اعلام شد که قرار است خودروی روسی از برند یوآز نیز در ایران تولید شود. با توجه به این که رابطه ایران با روسیه شرایط مصاعدی دارد چنین چیزی دور از ذهن به نظر نمی‌رسید. اما آیا خودروهای روسی قابل اطمینان هستند و می‌توانند در ایران فروش خوبی داشته باشند؟ این سوالی است که هنوز نمی‌توان پاسخ قطعی به آن داد. از طرفی برخی از کارشناسان می‌گویند با توجه به کمبود تنوع در بازار خودرو این محصولات صد در صد موفق خواهند بود. اما از طرفی دیگر گفته می‌شود که مردم با خودروهای روسی آشنا نیستند و ممکن است نسبت به آنها نیز اقبالی صورت نگیرد..

بازار محدود در ایران 

امیرحسن کاکایی، کارشناس حوزه خودرو در این خصوص اظهار کرد: موضوع ورود خودروی روسی uaz ظاهرا در خودروی پیکاپ و شاسی بلند است. بازار این خودروها در ایران محدود است. زمینه فعالیت این شرکت روسی در ایران بسیار کوچک است. این موضوع بیشتر تبلیغاتی است تا این که در شان و در خور توجه ملت ایران باشد. حداقل در ۲ الی ۳ سال آینده چنین محصولاتی تاثیری روی حرکت‌های خودرویی ما نخواهد گذاشت. لازم به ذکر است که در مورد پیکاپ‌ها تولیدات مبتنی بر مونتاژ را در ایران داریم. باکمک چینی‌ها این کار صورت می‌گیرد. تولید این پیکاپ‌ها به علت قیمت بالا و مسائل کاربری بسیار محدود است.

وی ادامه داد: در رابطه با خودروی شاسی بلند روسی نیز بحث خاص است. اما به طور کلی باید گفت همکاری روس‌ها قابل اعتنا در این وضعیت نیست. روس‌ها خودروسازی معتبری ندارند و به شدت وابسته برندهای غربی مثل رنو است. رنو با ایران در حال همکاری بود و به دلایل تحریم‌های ظالمانه رابطه خود را قطع کرد. روسیه بعید است بتواند شریک جدی چه از لحاظ تولید و چه فناوری برای ایران باشد. این حرکت بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

کاکایی اظهار کرد: به نظر می‌رسد موضوع خودروهای روسی قابل اعتنا نیست. چینی‌ها نیز که با ما شراکت‌های راهبردی دارند پشت ما را در زمینه خودرو خالی کردند و ما با چالش‌های جدی رو به رو هستیم. قطعه سازان دست دوم و سوم چینی بعضا با ما همکاری می‌کنند اما ما نمی‌توانیم روی کمک آنها حساب باز کنیم.

فربد زاوه یکی دیگر از کارشناسان حوزه خودرو در این رابطه گفت: تولید خودروهای روسی به طور کلی حتی آنقدر در سرزمین خودشان مهم نبوده که بخواهد در ایران به عنوان یک موضوع اساسی مطرح شود. تولید این خودروها در کشور هیچ تاثیری بر وضعیت بازار نخواهد داشت. خودرویی که قرار است در ایران تولید شود از نوع شاسی بلند آفرود است که مارکت بزرگی ندارد. به طور کلی خودروهای روسی محصولات خاصی محسوب می‌شوند و می‌توان گفت نقش اساسی در بازار خودروی ایران بازی نخواهد کرد.

وضعیت خودروهای روسی نسبت به چینی

وی افزود: خودروهای روسی به هیچ وجه با نمونه‌های چینی قابل مقایسه نیستند. خودرویی که درحال‌حاضر قرار است به ایران آورده شود ۱۵ سال است که روی خط تولید قرار دارد. صنایع خودروسازی روسیه و چین را نمی‌توان با یکدیگر مقایسه کرد و چین خیلی پیشرفته تر است.

منیع: گسترش نیوز

false
true
false
true
true
true
افت قیمت ها در بازار خودرو

به گزارش نویسا نیوز، در بازار امروز خرید و فروش خودرو تا حدودی روند افزایش قیمت‌ها متوقف شده است اما هنوز خبری از معاملات نیست و به نوعی معاملات به صفر رسیده است.

اخبار اقتصادی- فعالان بازار معتقدند دلیل افزایش غیر منطقی قیمت‌ها در دو هفته اخیر مشخص نبود، در حال حاضر هم ترمز افزایش قیمت ها بدون هیچ دلیلی کشیده شده ولی هنوز تصمیمی از سوی مسئولان برای ساماندهی قیمت ها در بازار ارائه نشده است و همین امر نگرانی‌ها را در مورد قیمت خودرو آنهم در روزهای آینده در بازار بیشتر کرده است.

البته یکی از شرکت های خودروساز طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود را با تحویل ۳ ماهه اجرایی کرد اما تعداد محدود خودروهای عرضه شده در این طرح به همراه حجم بالای تقاضا هم نتوانست نقشی در مدیریت تقاضا در بازار داشته باشد.

در حال حاضر متوسط تغییرات قیمتی خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش ۶ تا ۱۱ میلیون تومانی قیمت ها است اما باید این نکته را در نظر گرفت که همچنان قیمت ها نا معقول و بالاست و فقط به صورت مقطعی کاهش اندکی را تجربه کرده است.

به اعتقاد فعالان بازار ساماندهی قیمت ها نیازمند یک سیاست منسجم میان مسئولان مربوطه است و تصمیم های مقطعی و طرح های قرعه کشی خودرو به هیچ عنوان جواب گویی بازار تشنه خرید و فروش خودرو نیست.

منبع:افکارنیوز

false
true
false
true
true
true
پراید گران نیست، باید ۱۲۰میلیون تومان باشد!

به گزارش نویسا نیوز، محمدرضا نجفی‌منش رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی درباره قیمت خودرو اظهار داشت: پراید که افکارعمومی بر آن حساس است و امروز دائم انتقاد می‌کنند، چرا به این قیمت رسیده است را باید مدنظر قرار بدهیم. شاید شما فکر کنید این قیمت گران است.

وی در پاسخ به این پرسش که قیمت پراید گران نیست؟ عنوان کرد: من قیمت تحویل کارخانه را مدنظر قرار می دهم. قیمت تحویل کارخانه قبلا چقدر بود؟ در محدوده ۳۷ میلیون تومان، از این مبلغ نیز ۵ میلیون تومان هزینه شماره‌گذاری و بیمه و قیمت‌گذاری و… می‌شد و ۳۲ میلیون تومان در کل، دست خودروساز را می‌گرفت؛ در حالی که قیمت در بازار از ۶۰ میلیون و ۷۰ میلیون بالاتر رفته بود.

منبع: کارگرآنلاین

false
true
false
true
true
true
اولین سری کوییک آر توسط پارس خودرو تحویل مشتریان شد

به گزارش نویسا نیوز؛ طی مراسمی در شرکت پارس خودرو با حضور مجید باقری قائم مقام فروش خودروسازی سایپا و علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به زحمات و حمایت مهندس سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروی کوییک آر گفت: محصول جدید پارس خودرو با درایت و حمایت مدیرعامل گروه به باکیفیت ترین خودروساز کشور آمد و همکارانم در پارس خودرو با دقت و تلاش شبانه روزی این خودرو را با کیفیت و در شان مشتریان تولید و عرضه خواهند کرد.

وی ادامه داد: این محصول جدیدگروه خودروسازی سایپا که در پارس خودرو تولید می شود می تواند منشا نوید روزهای روشنتر و یک شروع دوباره برای تکرار روزهای خوب صنعت خودرو کشور در شرایط تحریم باشد.

در حاشیه این مراسم بهنام خلج معاون کیفیت شرکت پارس خودرو نیز با اشاره به کیفیت مناسب خودروی کوییک آر گفت: می توانستیم کوییک آر را زودتر از این نیز به بازار عرضه کنیم اما همه سعی شرکت پارس خودرو حفظ کیفیت در محصولات و ارتقا سطح است. به همین دلیل سعی کردیم با سختگیری در تست های کیفیت، به بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا کنیم و سپس این محصول را راهی بازار کنیم.

در پایان این مراسم علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت پارس خودرو ضمن تقدیر از اولین مشتریان کوییک آر، سوئیچ این خودروها را به مشتریان تحویل داد.

false
true
false
true